Comunicat Conjunt FAC – ACA – SCA

COMUNICAT CONJUNT

Comunicat en format PDF >> 150318_Comunicat ACA SCA FAC Signat

Agrupació Ciclista Andorrana / Sprint Club Andorra/ Federació Andorrana de Ciclisme
A la vista de l’article aparegut avui dimecres, 18/03/2015, al Diari d’Andorra, volem aclarir els següents punts:

L’Agrupació Ciclista Andorrana (ACA), l’Sprint Club Andorra (SCA) i la Federació Andorrana de Ciclisme (FAC) no mantenim cap convivència extranya tal com titula l’article. Més aviat mantenim una relació cordial i de col•laboració marcada per l’objectiu de potenciar el ciclisme en tots els àmbits, des dels infants, amb les escoles de Ciclisme d’ambdós clubs, i l’esport escolar, el cicloturista, i el competitiu.

Ambdós clubs es troben representats a la Junta de la Federació Andorrana de Ciclisme, de manera que ambdós clubs estem informats de les iniciatives preses per la Federació.
A dia d’avui, ambdós clubs donem suport a les actuacions que la FAC ha realitzat el darrer any, i a les actuacions a realitzar a l’any 2015, proposades en la darrera assemblea.

Tanmateix els dos clubs, i la federació lamentem que a una secció que hauria de ser de noticies esportives, no es destina a publicar els bons resultats de les seccions de competició dels clubs i la federació o bé per l’esport de base. No recordem la darrera vegada que el Diari d’Andorra ha dedicat una pàgina sencera a una noticia esportiva de ciclisme.

Sr. Gerard Riart Escribà
President de la FAC